Abban a nagy gondban vagyok, hogy mire rávettem magam, hogy  pótoljam legalább az áprilisi eredményeim közlését, elfelejtettem lényegében teljesen, hogy mi is történt abban a hónapban.

Így csak azt tudom írni, amit a HM adatokból látok, a legfontosabb ilyen a rake struktúra megváltozása volt. A hónap közepén jelentősen lecsökkentették a fizetendő rake-et, aminek nagyon örültem, hiszen így több pénz marad minden játékosnál, még a halak is olcsóbban űzhetik a szórakozásukat :)

A játékmennyiséggel nem volt probléma, sikerült abszolválni a kitűzött célt, ami az eredményeket illeti, nos panaszra egyáltalán nem volt okom :) Annak ellenére, hogy volt egy 70 és egy 50 beülős rossz szériám, a grafikon viszonylag kiegyensúlyozottan emelkedett, és ami a legjobb az egészben, hogy kis lemaradással a piros vonal is követte a zöldet.

Összességében tehát kiváló hónapot zártam, amit most jó is volt egy kicsit felidézni, mert azóta nem ennyire szép a helyzet, de erről majd máskor.

 

2010 Április

 

100.6 óra munka, órabér: +72.09$

3225 db SNG: +5765$

Rb, bonuszok: +1488$

Összesen: +7274$ (1.436.615 Ft)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr912117658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aragal 2010.07.07. 16:58:51

Öröm látni az ilyen grafikont :)
süti beállítások módosítása