Augusztusi mérleg

2009.09.10. 05:14

 Kis késéssel ugyan, de végre rávettem magam, hogy összeszedjem pár sorban hónap történéseit, és leközöljem a mérleget :)

Amikor július végén hazatértünk a nyaralásból elhatároztam, hogy eddig soha nem látott intenzitást fogok tanusítani az utolsó teljesen szabad hónapomban. Nem csak üres szavak voltak, sikerült nagyon odatennem magam, mennyiség és eredmény tekintetében is!

Iszonyatosan gyorsan eltellt a hónap, teljesen egybemosódik minden, ami nem véletlen, tekintve, hogy minden napom teljesen egyforma volt :)

Az ébredés utáni két órában összeszedtem magam, zuhany, evés, hírek és blogok elolvasása stb, majd nekiálltam a munkának. Többnyire két órás session-öket toltam, majd szünet, és ha sikerült felszívni magam rohantam is vissza a gép elé újabb két órára. A hónap minden napján ez ment, összesen kb. 3 nap volt kivétel amikor egyéb teendőm is akadtak, de hazaérkezés után akkor is rendre teljesítettem néhány órát.

Íme a grafi:

Szépen indultak a dolgok, de csak néhány napig érezhettem jól magam. Kaptam egy méretes breakeven szériát, majd egy 70 beülős downswinget, hát egyik sem volt kellemes...

Sokkal többet vártam ettől a hónaptól, sajnos a szórás rendesen keresztbe tett. Panaszra azért semmi ok, én megtettem amit megköveteltem magamtól, a többi meg nem rajtam múlott.

2009 Augusztus

 

155.8 óra munka, 54.4$/óra

4892 db Sng: +3871$

Rakeback: +3204$

Rake race: +750$

Egyéb bonusz: +650$

 

Összesen: +8475$ (1.593.300 Ft)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr231372362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BPeti24 2009.09.17. 20:11:56

Hali!

Ez még mindíg super turbo sng?

BPeti24 2009.09.17. 20:36:13

Ha igen akkor lenne pár kérdésem. MSN-ed van?
süti beállítások módosítása