HTC Touch Pro2

2009.09.26. 03:50

A múltkori gyönyörű pozitív széria annyira megérintette a lelkem, hogy egy gyors elhatározást követően szert tette erre a csodára:

 

Már régóta terveztem, hogy lecserélem a Nokia N82-esemet. Nagyon szerettem, de az internetezés nem volt túl kényelmes rajta, hiányoltam az érintőképernyőt, nameg a teljes qwerty billentyűzetet:)

Nagyon sokba került, tokkal vonóval közel 200.000 Ft-ba, azért vettem meg mégis nyugodt szívvel, mert tudom, hogy teljes mértékben ki fogom használni az adottságait.

Mielőtt a néhány kivételtől eltekintve nem létező olvasóim felsóhajtanának és nemnormálisnak tartanának, hogy miért költök ennyit egy darab műanyagra megjegyezném, hogy azokért a dolgokért, amiket magában foglal más külön-külön fizet ki majdnem ennyit: GPS, Mp3 lejátszó, Mobiltelefon, Hsdpa modem, 16 Gb-os pendrive, illetve még felér a cucc egy fél netbookkal és fényképezőgéppel.

Az internetezés majdnem teljes értékű rajta, az üresjáratokat kihasználva, unalmas előadáson ülve, villamoson utazva, utcán sétálva megnézem a kedvenc blogjaimat, elolvasom a híreket, esetleg berakok egy youtube videot a beépített alkalmazás segítségével.

A navigáció fantasztikus, a képernyő sokkal nagyobb a Nokiához képest, a Garmin térképek sokkal jobban néznek ki rajta, élmény vele utazni!

Nagyon szeretem az időjárás menüpontot, rábökök a képernyőre és a netről befrissíti az előre megadott városok élő időjárási adatait, kiírja hány fok van, plussz kirajzolja az égképet is. A legjobb az, amikor esik az eső, apró cseppek tűnnek fel a képernyőn, majd jön egy ablaktörlő ami letörli őket:)

Mivel Windows Mobile fut rajta lényegében mindent rá lehet rakni ami csak kell, például feltettem egy olyan alkalmazást, ami wifi routert csinál a készülékből, így ha a hagyományos netem szakad poker közben, megy a tapintás a telefonnak ami elkezdi sugározni a wifi jelet a mobilnetet felhasználva, 10 mp sem kell és újra online vagyok.

Sok mindent még nem tettem fel rá, a barátnőm már így is nagyon lázadt, hogy egyfolytában csak nyomkodom és rá szinte nem is figyelek, de hát ilyen ha az ember meglepi magát valamivel aminek nagyon örül :) Ezúton is elnézést kérek tőle!:)

Összeszámoltam, összesen 7 telefon fordult meg a kezemben 2002 óta, tehát átlagosan egy évet használok egy típust. Remélem azért ez kitart legalább a garancviaidő végéig, azaz 2 évig.

Evolúció:

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr71407847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása