A 9400$-os upswing

2009.11.05. 22:17

Egészen hihetetlen!

Az utolsó 570 játék alatt a címben szereplő összeggel gyarapodtam. Ezzel majdnem minden adósságát törlesztette kedvenc cimborám, a balszerencse. A legrosszabb pontokon közel 180 beülővel futottam EV alatt, ez mostanra 46-ra csökkent. Durva, hogy egy ekkora upswing után még mindig EV alatt futok :)

136 beülőt sikerült nyerni, ebből 113 az adósságrendezésből jött be, vagyis EV ügyileg most nem futottam túl szépen, de ez legyen most a legnagyobb bajom :)

Érdekességképpen kiszámoltam az órabéremet, 382$ jött ki, ami rengeteg, ám ha ezt hosszútávon hoznám sem tudnék a pokerjátékosok elitjébe tartozni, hiszen a magas alapú CG játékosok és MTT profik ennél többet is  megkeresnek.

Ezzel a szériával rekordot döntöttem, a legjobb az egészben, hogy lesz még ilyen később is, hiszen egy rekord sem állandó, sokat kell játszani, és előbb utóbb megdől majd!

Az év eleji postomban írtam, hogy év végére szeretnék pontosan EV szerint futni, nagyon jó úton haladok, hogy ez így legyen, remélem januárig még ez a maradék 46 buyin is idetalál.

Boldog vagyok!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr841503712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása