Szerencsétlen

2009.10.14. 21:49

Mivel a hónap borzalmasan alakul eddig, és szinte semmit sem sikerült nyerni gondoltam megnézem hány beülővel futok EV alatt 2009-ben, ha az összes lejátszott sng-t figyelembe veszem.

Előkerestem a Pokerstarson lejátszott versenyek HH-it, beimportáltam mind a 4000 darabot, és ezt köpte ki a gép:

Ez bizony 101 beülő differencia, borzalmasan rosszul ment a PS-en, és nem csak az EV alatti futás miatt mondom, ráadásként szinte folyamatosan a range-ek top%-ába futottam bele.

Mindez egy 4000 játék alapján, ami normál sng esetében elvileg már megfelel egy normális mintának, gyakorlatilag meg itt a bizonyíték, hogy semmit sem mutat meg.

Ezután következtek a Super Turbo sng-k, ahol szintén EV alatt futok, pedig már közel 16.000 db lement belőlük. Így néz ki a grafikon vége:

 

Itt a különbség "csak" 59 beülő, ami szintén nem kevés, ráadásul mindez a magasabb tétekre összpontosul. A 15$-os tétig bezárólag remekül alakult minden, a nagyon szép eredmények mellé még EV feletti futás is párosult, mindez a magasabb téteken megbosszulta magát, a 30+ beülős versenyeken összesen 147(!) beülővel vagyok a piros vonal alatt. 

Részletezem a különféle téteken elért szerencsefaktoromat:

3.8$ -  +17 Bi

7.5$ -  -3 Bi

15$ -  +69 Bi

30$ -  -69 Bi

45$ -  -68 Bi

75$ -  -10 Bi

 

Ha csak a tiszta játékprofitot nézem ez az összes az eddigi nyereségem kicsivel több mint 25%-a.

Kíváncsian várom mikor kapom meg a 160 beülő adósságot, azt a pénzt amiért megdolgoztam...

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr931450807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása