Tárgyi örömök

2010.03.10. 06:41

 Január 22-én végre beteljesítettem régi álmomat, lecserélve a régi autómat egy Peugeot 406 Coupe boldog tulajdonosa lettem! :)

A vásárlást már tavaly nyár óta terveztem, akkor még egy Alfa GT volt a kiszemelt áldozat, ami a későbbiekben ez BMW 3 coupe-ra változott. A végén persze egyik sem vált be, mivel véletlenül rátaláltam erre a típusra :)

Korábban a Peugeot kocsikat meg sem néztem, többnyire a megízhatósági listák alján szoktak szerepelni, olyan kocsit meg nem akartam, amivel várhatóan több kellemetlenségem lesz mint ha egy megbízhatóbb márkát választanék. Az Alfa is hasonló okokból került le a palettáról korábban.

Pontosan nem emlékszem már hol láttam meg ezt a típust, de egyből megtetszett, olyannyira, hogy annak ellenére elkezdtem utánajárni a kocsinak, hogy a gyártó a Peugeot. Szerencsére hamar kiderült, hogy az autót valójában a Pininfarina felsőkategóriás olasz gyártó nemcsak tervezte, de gyártotta is. A felhasználói vélemények és szakmai fórumok szerint megbízható, nagyon jó konstrukció, néhány teszt amit olvastam pedig meggyőzően magasztaló szavakkal illette a járgányt.

A hazai kínálat nem túl nagy, akkor meg pláne, ha a 2000 ccm-es példányokat levonom, utánajárásom eredményeképpen arra jutottam, hogy olyat nem akarok, az autó nagy súlyához állítólag nem elegendő a teljesítménye.

Maradtak a 3000 ccm-es példányok, amelyeknél a teljesítménnyel már nincs gond, viszont rengeteget fogyasztanak, és a fenntartási költégeik is sokkal magasabbak a bonyolultabb felépítés miatt. 

A két típus között található meg a 2200-as változat, melyből összesen egy darab volt fennt a használtautón, nos ő lett az én kocsim :)

A tulajt szerdán hívtam fel, aznap megnéztem az autót, pénteken átnézettem egy márkaszervízben, majd még aznap este ki is fizettem :)

Kiváló állapotban van, ráadásul nem csak az a sajátossága volt, hogy ezzel a felszereltséggel az egyetlen eladó példány, hanem még a legfiatalabb is!

Azóta több mint 5000 km-t tettem meg vele, hihetetlen kényelmes, öröm beleülni, és amikor megérkezünk valahová nem akarok kiszállni :) Bőrülések, automata klíma, gyönyörűen szóló hifi rendszer cd tárral, tempomat, automata ablaktörlés, fűthető és elektromosan állítható ülések, ESP, négy légzsák, ennél több nem is kell!

Remélem sokáig fog még szolgálni és rengeteg szép helyre juthatok el a segítségével!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr201827569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása