Visszatekintés 2009-re

2010.01.04. 04:40

 

Visszaolvasva a múlt év elején írt tervezgetős posztot csak mosolygok és mosolygok, nemhogy elértem minden kitűzött célomat, hanem sokszorosan túl is teljesítettem azokat.

 

Az év során teljesen más irányvonalat követtem mint ami eredetileg célul lebegett előttem, hiszen a super turbo versenyek felfedezése május derekán mindent megváltoztatott.

Addig sem mentek rosszul a dolgok, a bankroll kb ütem szerint növekedett, azonban az a bizonyos hajnal amiről itt lehet olvasni mindent megváltoztatott :)

 

Elkezdtem tehát ezeket a szuper super turbokat játszani, szerencsére a jó indítás kellő önbizalmat és motivációt adott, ezért el is kezdtem vadul tervezgetni itt is itt.

 

Onnantól minden ment, mint vonat a sínen, nekem csak a gázkart kellett bőszen előre tolnom. Megtudhattam milyen az igazi siker íze, milyen az amikor a rengeteg befektetett energia megtérül, és milyen érzés abba az apró kisebbségbe tartozni, amely ilyen színvonalon meg tudn élni a kártyából.

 

Talán nem hat nagyképűen, de nagyon büszke vagyok magamra. Abba a magasságba amit elértem teljesen önerőből kapaszkodtam fel, lényegében a nulláról. Ha küzdeni kellett küzdöttem, ha kellett elviseltem az elviselhetetlent, rengeteget tanultam, képeztem magam, és ami a legfontosabb, soha nem adtam fel.

 

A legnagyobb köszönettel mindenképpen a barátnőmnek tartozom. Mindig hitt bennem, ha kellett bátorított, néha vígasztalt, ha pedig öröm volt együtt örült velem. Tudom, hogy különösképpen nem érdeklődik a játék iránt, mégis mindig kíváncsi volt a történésekre, meghalgatta a szakszavakkal tarkított beszédeimet és lelkesített, amikor újabb és újabb terveimet adtam elő. Nélküle nem tartanék itt, és őszintén megtisztelőnek érzem, hogy egy ilyen lányért dolgozhatok, hogy az Ő személye motíválhat folyamatosan az újabb és újabb célok elérésében.

Köszönöm neki, hogy a házhoz álló nagy pénzek ellenére is mindig józanul gondolkodott, és kérésem ellenére is elment rosszul fizető és kényelmetlen munkákat elvégezni, holott tudta, tőlem bármikor és bármennyit kaphat ha éppen valamit szeretne. Köszönöm, hogy eltűrte a sokszor éjszakába nyúló műszakokat, és a játéknak alárendelt hétvégéket. Ha játék közben nem tudtam felállni mindig kiszolgált, elémtette a kávémat, vagy éppen a levesemet ha azt kívántam. Köszönöm, hogy mindent megtett annak érdekében, hogy jó közérzetben dolgozhassak, és a lehető legjobbat nyújtsam minden nap.

Lehetne még folytatni oldalakon át... Köszönöm, köszönöm és köszönöm!

 

Nézzük az eredményeket, először grafikon formában:

 

A kép csak a Full Tilt pokeres pályafutásomat tartalmazza, ehhez kell még hozzávenni a starson elkövetett kalandozásaimat, ahol sikerült 101 beülővel EV alatt futni. Összességében tehát 85 beülővel futottam EV alatt, ami jelenlegi átlagtéten 4700$-t jelent, nem kevés, de ezen nem tudok mérgelődni egy ilyen remek év után :)

Ami az ingadozásokat illeti, azt hiszem szerencsésnek mondhatom magam, hogy a legnagyobb rossz szériám is csak 90 beülős veszteséget hozott. Ezen kívül 4-5 alkalommal volt ~70 beülős downswingem, ami egyáltalán nem vészes, legalábbis az ilyeneket érzelemmentesen el tudom viselni.

A legnagyobb upswing 208 beülőt hozott, ezt követi egy 141-es, majd egy 115-ös eredmény.

Összesen, mindennel együtt 1350 beülőt sikerült keresni, havonta átlagosan közel 170-et. Ezt a jövőben a megnövekedett tétek miatt nem tudom majd tartani, $ bevételben azért remélem sikerül majd felülmúlni az eddigieket :)

Néhány szám csak a május utáni ST időszakból:

 

21646 játék ment le, egészen hihetetlen, ennyiszer kattintottam rá a "Register" gombra és fizettem be a nevezési díjat.

Összesen 757.826$-t forgattam meg, ami forintban 144 milliót jelent!

753.4 órát töltöttem játékkal, amely ha egy huzamban ment volna kereken 1 hónap folyamatos munkát jelentene.

594.325 alkalommal kaptam meg a két lapot a kezembe, ennyiszer kellett preflop döntést hoznom, erre még rájön az, amikor flop után is játszottam.

2735 volt az kézbe-ászok száma, a legtöbbször osztott lapom pedig a 103o volt 5272 alkalommal :) A legritkább párom a 77, a leggyakrabbi a 99 majd alig lemaradva a 22 volt.

A legnyereségesebb lapok sorrendje: AA, KK, QQ, JJ, AKs, TT, AKo, AQs, 99, AJs, 77.

A legveszteségesebb kezek: 83s, 32s, 76s, 32o, T2o, J2s, 52o, 72o, 43o.

Legkevesebbszer a 32o lappal nyertem, mindössze 7.5%-ban kerekedtem felül vele, míg az ászpárok 83,4%-ban győzedelmeskedtek. 

 

Ennyi lett volna röviden az év, nagyon jó volt 2009, álmok váltak valóra, a célokból elért eredmények lettek, és a rengeteg játék ellenére nem égtem ki, motiváltan, erősen és elszántan tekintek előre a következő évre.

 

Hajrá 2010!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr421644059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása