Január - Vihar előtt

2010.03.09. 13:21

Hosszú kihagyás után jelentkezem az elmaradt havi beszámolókkal!

A címből lehet sejteni a közelmúltban velem történteket. Hogy a manapság oly divatos szót használjam: válságba kerültem.

Ennek történetét meg fogom írni majd egy külön posztban, most maradok a januári események dokumentálásánál!

Az iskolai kötelezettségek ellenére tudtam hozni az elvárt mennyiséget, sőt még egy enyhe túlteljesítés is belefért. A minőséggel korántsem voltam elégedett, folytatódott az, ami decemberben kezdődött. Mindig volt valami zavaró tényező ami körülöttem lebegett, legyen az egyetemi vizsga, elintéznivaló vagy valamilyen program, ami megzavarta a munkavégzésemet. Emiatt nem tudtam nyugodtan dolgozni, például ha tudtam, hogy pénteken vizsgám lesz, akkor már hétfőn az járt a fejemben, hogy csütörtökön el kell kezdenem a felkészülést, viszont addig minnél többet kell játszanom. Idegesített a vizsga közelsége, az, hogy meg kell szakítanom a munkámat egy olyan dologért, aminek bár értelme van, de nagyon nem a kedvemre való.

A diszharmónia másik oka az EV vonalam folyamatos stagnálása volt. Lényegében egész hónapban 0 és 30 beülő között cikázott, és akármit csináltam, nem akart feljebb emelkedni. Pedig két nagyobb upswingem is volt, egy 100 és egy 70 beülős.

Az EV feletti futásnak köszönhetően azonban szép eredménnyel zártam, a hónap végét ráadásként pedig egy másik dolog dobta fel erősen, amiről majd beszámolok egy postban :)

2010 Január

 

104.5 óra munka, órabér: 65.3$

3048 db Sng: +3495$

Rb, bonuszok: +3337$

Összesen: +6832$ (1.339.072 Ft)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr191823824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása