Hosszú idő után végre itt vagyok, és igyekszem legalább vázlatos részletességgel utolérni magam! Az elmúlt hónapokban se időm, se kedvem nem volt a blogot írni, ezen a jövőben mindenképpen változtatni akarok. Részletes és gyakori postok nem lesznek, de néha-néha kötelezem majd magam az események megörökítésére, hiszen jó lenne ha minél több mindent lehetne majd visszaolvasni ezekről a szép időkről, ha majd egyszer elmúlnak.

Jelen postomban a májustól augusztus végéig tartó időszakot tervezem felölelni. Összességében elég nehéz időszak volt, az eredmények messze elmaradtak az elvárt szinttől.

Deklarált célomat, a havi 100 óra játékot messze nem sikerült elérnem. Ez a kudarc részben rajtam is múlott, bár rengeteg tennivalóm volt folyamatosan, lehetett volna kicsit több időt belefektetni a munkába. Valószínűleg az elvárt mennyiség elmaradásának oka volt a rossz széria is, olyan pillanat is akadt, amikor 140 beülővel futottam EV alatt. A legnagyobb megpróbáltatásnak az időben sokáig tartó nullszaldós széria bizonyult. A májusom még nem is lett rossz (+4000$), utána azonban három teljes hónapon át mindössze 400$-al sikerült gyarapítanom a bankrollomat. EV szerint ennek 5500$-nak kellett volna lennie, ami egyébként már nem lett volna rossz, pláne ha azt nézem, hogy a játékszám (6000 db) elég kevés lett.

Július végére idei nagy utazásunk volt betervezve. Természetesen az indulás előtti hetekben sikerült annyi pénzt elbukni, hogy az egész kirándulás kétszer is kijött volna belőle... Ezzel nem volt könnyű együtt élni (megyünk pénzt költeni, miközben éppen keresni kéne), de elhatároztam, hogy emiatt nem hagyom, hogy elromoljon akár egy kicsit is a kirándulásom, úgyhogy végül sikeresen ignoráltam az érzést a teljes út alatt. Skandináviát vettük célba, ami kiváló választásnak bizonyult. Bámulatos helyeken jártunk, barangoltunk a Norvég fjordokban és városokban, láttuk a Svéd vidéket, a fővárost és Göteborgot is, kétszer is átutaztunk Dánián, valamint Hamburgot sem hagytuk ki hazafelé! Összesen két hetet kalandoztunk, miközben 7500 km-t tettünk meg, a januárban vásárolt új autó pedig hibátlanul teljesítette a távot!

Hazatérésünk után nagy várakozásokkal vetettem bele magam újra a munkába, azonban a szerencse továbbra sem akart mellém állni. Ekkor már messze nem a legjobb formámat hoztam. A két hetes kihagyás nagyon meglátszott a játékomon, rengeteg bizonytalan szituációt éltem meg, és biztos vagyok benne, hogy volt jónéhány rossz döntésem is. A klasszikus esettel néztem szembe, egyszerűen elcsúszott a játékom egy rossz irányba, ami ördögi körként tovább tépázta az önbizalmamat és még tovább rontotta a játékom minőségét is. Rengeteget elemeztem, igyekeztem visszanyerni a régi formámat, a megoldást azonban kedves super turbós ismerősöm látogatása hozta meg. Átnéztünk néhány hh-t, játszottunk pár versenyt, és pillanatok alatt kattant vissza minden a helyes vágányra. Ez azonban már szeptember első napjaiban történt, a folytatás pedig egy másik történet...

 

 

2010 Május-Szeptember

 

246.2 óra munka, órabér: +17.76$

7884 db SNG: +1163$

Rb, bonuszok: +3230$

Összesen: +4393$ (975.246 Ft)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr422462340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása