Október

2009.11.05. 00:15

 Letudtam az év tizedik hónapját is, következzen a szokásos értékelés és eredményhirdetés!

A legfőbb új történés a 75$-os versenyek hadrendbe állítása volt. Kezdetben, az első párszáz sng alatt érezhetően távol álltam az optimális játéktól, befolyásolt a tét nagysága, később azonban ezt félre tudtam tenni, és igyekeztem a legoptimálisabb döntéseket meghozni és nem hagyni befolyásolni magam.

Szerencsére az első néhány játék apró upswinget hozott, ami az önbizalmamnak jót tett, ezt követte egy nagyobb visszaesés, majd lassan de biztosan emelkedésbe kezdtem, és sikerült bizonyítanom magamnak, hogy meg tudom verni ezt a mezőnyt is.

A 45$-os szokásosan rosszul ment, épphogy plusszos lett, 30-asból pedig keveset, mindössze 471 db-ot játszottam le, hiszen ez a beülő szorult a prioritási listám aljára, csak akkor indítok ilyet ha nagyon lassan tellnek be a magasabb buyinek.

A hónap közel rekord bevételt hozott, órabérben pedig magasan az eddigi legjobb eredményemet értem el.

Novemberben minden megy tovább a szokásos módon, hajszálnyira vagyok az álmom beteljesítésétől, hogy autót vegyek, szóval várható egy óriás cashout, ami után egy kicsit át kell majd szerveznem a játékomat, de erről majd később.

A grafikon le ne maradjon :)

 

 

2009 Október

 

92.4 óra munka, 89.7$/óra

2469 db Sng: +4983$

Rakeback, bonuszok: +3304$

 

Összesen: +8287$ (1.541.300 Ft)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr801501476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása