December

2010.01.02. 04:01

 

Végetért az utolsó 2009-es etap, az év legziláltabb hónapja, ahol semmi sem úgy sikerült, ahogy szerettem volna.

 

Mint megfigyelhető, az egész hónap lassú süllyedés volt, a kezdeti nagy upswing után. Az, hogy az EV vonalam is süllyedt küklönösen nem tett boldoggá, de azért durva, hogy még így is viszonylag nagy pénzt lehetett keresni a nagy RB összegek miatt.

 

Hát ez volt 2009, egy részletes évösszegző poszttal mindenképpen jelentkezem majd, továbbá a 2010-es célok kitűzése sem marad el.

A blog nemrégen lett 1 éves, nagyon örülök, hogy elkezdtem, írhatnék gyakrabban is, de összességében elégedett vagyok a bejegyzések számával és az eddigi időszak dokumentálásával. Remélem még sokáig működhetek profi pokeresként, és sokáig írhatom ezt a blogot :)

 

 

Azt előre tudtam, hogy a 100 ledolgozott órát nem fogom hozni, de arra azért nem számítottam, hogy csak 66 jön össze.

Ennek oka a rengeteg program volt, 5 napot töltöttem Erdélyben, 4 napot Londonban, ezeken kívül pedig a hónap elején is többször voltak fél-egy napos teendőim. Mindezt tetézte, a karácsony napján beköszönő betegségem, mely egészen a tegnapi napig kitartott. Ez az 5 nap, amit a betegség elvett tőlem egymagában 25-30 óra kiesést jelentett, sajnos ebben a szakmában nincsen fizetett szabadság...

A játékommal egyáltalán nem voltam elégedett. Az idő folyamatos hiánya miatt az elemzés teljes mrétékben kiszorult a munkarendemből, ritkán voltam csúcsformában, és mindig volt a játék mellett egyéb dolog is ami folyamatosan foglalkoztatott.

 

2009 December

 

66.1 óra munka, órabér: 54.76$

1759 db Sng: +1227$

Rb, bonuszok: +2392$

 

Összesen: +3619$ (687.610 Ft)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr91638655

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása