Rég írtam,

2009.02.23. 13:24

Mert bukás van egy ideje, sajnos elég rendesen.

A hónap első napjaiban 1000$-t sikerült nyerni, azóta az mind elfogyott, sőt minuszban vagyok, csak a rakeback lök át néhány dolláros plusszba.

A nagy baj az, hogy most nem a balszerencse vitte el a pénzt, nem mákoltak le értéktelen lapokkal, magas párral nyertem az alacsonyabb ellen, AK-val megvertem az AQ-t, minden ideálisan alakult. Viszont rengetegszer mentem be alulról allinekbe, és ez nem bizonyult olcsó mulatságnak.

Az SNG Wizard-al folyamatosan elemezgetek, minden nap átnézem az összes leosztást, és arra a következtetésre jutottam, hogy alapvetően nem bennem van a hiba. Sajnos ez most egy ilyen széria, attól hogy rendszeresen jobb lapokkal calloltak le még +EV volt a push, szóval megérdemelten buktam el a pénzt, a következő hetekben (remélem) meg majd mindig nálam lesz az egy fokkal jobb kéz.

Az egyik kedvenc momentumom pár napja történt, egyszerre két asztalon kaptam nagyvak pozicióban KK-t. Nagy öröm, remény a duplázásra. Mindkét asztalon méretes emelés előről, az egyiken még megadás is volt rá, gyenge játékosok voltak, kis hatásszünet után mindkét kézzel betoltam mindent, kaptam is 1-1 megadást, és egyszerre villantak fel az ászok mindkét ellenfelem kezében. A papírforma jött, én meg csak néztem magam elé és röhögtem kínomban. Ez egy ilyen sport :)

Egy hibát azért felfedeztem, és erre jobban oda kell figyelnem mostantól, az ITM játékról van szó, valszeg pszichikai dolog, a nagy bukás hatására annyira felszabadultam amikor egyszer-egyszer sikerült ITM kerülni, hogy ott már "ugyisnyerekvalamennyit" alapon sikerült néhány elég könnyelmű push-al sorozatban harmadik helyeken végezni. Nem voltak nagy hibák, de most majd jobban összpontosítani fogok, ha egy kicsit megindul az egyenleg felfelé tudom hogy simán hozni fogom a legjobb formámat.

Nagyon aggaszt a dollár zuhanása, örülök is neki, persze, hiszen a pénzem nagy része $-ban van, de van egy jelentősebb összeg forintban is, amit rövidtávon nem szándékozom elkölteni, és nem tudom mit tegyek vele. Aktívan figyelem az árfolyamokat, ha kicsit kedvezőbbre fordul a dolog megyek és átváltom $-ba mindet, ha nem is lesz valami tuti befektetés legalább biztonságban érezhetem, nem úgy mint a jelenleg erősen gyengélkedő magyar rendszer valutájában.

Perceken belül kezdem a játékot, remélem a hónap végére sikerült némi plusszt összehozni, mondjuk 1$-al már elégedett lennék, mert a rakeback sem lesz rossz summa :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr36960598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása