Álomszerű

2009.05.28. 04:59

 Bizony az! :)

Remekül megy a játék amióta váltottam 14+1-es fokozatra váltottam, nyilvánvalóan upswing, de az önbizalmamnak, nameg a kedélyállapotomnak igencsak jót tesz:)

Ezúttal blogpostolvasási aláfestőzene is lesz, egy igazi feelgood szám formájában:

 

Paul Mccartney - Dance Tonight

 

 

Térjünk vissza a cselekményhez. Az asztalszám csökkentése nagyon jó hatással van a játékomra, minden döntési helyzetben képes vagyok a tudásomnak legmegfelelőbbet nyújtani. Általában 10-12 asztalt indítok el, mire a fontosabb szintekhez érünk csak 7-8 megy, ilyenkor újakat már nem nyitok, így gyakran csak négy asztal megy amikor pénzbe érünk, amiken így könnyen tudom hozni a maximális formámat.

Csak ma sikerült 350$ körül nyerni, az eddig lejátszott 357 db 15-ös összeredménye pedig 1162$, ami 13 óra alatt egészen tűrhető :)) Íme:

 

A luck adjusted görbe is szépen ível felfelé, jelenleg 11.9%-os ROI-t jelez, arra nem számítok hogy ezt tartani tudom, hosszútávú célom a 8% fenntartása, amire még rájön a rakeback, így összesen a kettő kerek 10%-nak felelne meg.

A most következőt sem rossz nézni, íme:

 

Nem rossz! :) Erős többségben a nyerő napok, 17 játéknapból 15 plusszal végződött. Ez valószínüleg egyéni rekord nálam, egyrészt a szép upswingnek, másrészt a viszonylag magas napi játékszámnak köszönhetem ezt a szép eredményt.

A 8% ROI elérését szinte biztosra veszem, ha az sikerül az órabérem 52.5$ lesz. El sem hiszem ahogy így leírom...

Ma végeztem egy kis kutatást, az érdekelt, hogy vajon a super turbo sng-ken több játék kell a hosszútávú adatok megállapításához, vagy nem? Fogtam 100 db sima turbo sng hh-t, ugyennyi Super turbo hh-t, végigfuttattam a régi EV calculatoron, ami kiírja hogy hány allin szituáció fordult elő a versenyek alatt összesen. A végeredmény szerint a super turbo sng-n 15%-al kevesebb az allin, tehát megközelítőleg 1000 db ST SNG 850 Turbo SNG-nek felel meg. Jelenleg 2570 játéknál vagyok, ez 2184-et jelentene a lassab válozattal, ez már azért elég szép minta, napról-napra kezdem elhinni és elfogadni hogy a dolog tényleg működik.

Ami a vágyak elérését illeti, készítettem egy részletesebb táblázatot, ahol nyomon követhetem a folyamatot, a teljes összeg 5.800$, ebből már megvan 1365, így a terv 23.5%-os készültségi szinten áll.

Most minden jó  :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr811148148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása