A repülő magasan szállt...

2009.07.06. 17:13

Én pedig véletlenül kiestem belőle, és őrületes zuhanásba kezdtem.

Szép napnak indult, a gép éppen 423 méteres magasságban repült és emelkedett amikor a baleset történt. Tömegem egyre nagyobb erővel húzott a föld felé, végül 1766 méter mély lyukat hagyva magam után álltam meg. Leporoltam magam, - szerencsére sérülés nem ért - , és neki is láttam rögvest a gödörből való kilábalásnak...

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr881230191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása