Február - Kudarc

2010.03.31. 09:28

 Februárban super turbo pályafutásom legrosszabb hónapját sikerült zárnom. Egy meglehetősen stresszes, sikertelen, bizonytalan időszak volt, nagyon orülök, hogy azóta már sikerült minden tekintetben túllépni rajta.

Semmi sem sikerült. Akárhogyan igyekeztem, a játékom vagy breakeven vagy vesztő volt. A legrosszabb az egészben, és ami egyben a bizonytalansági tényezőt is okozta, hogy az EV vonalam sem mutatott semmi bíztatót, némi eltéréssel, de követte a valós eredményeimet.

A piros vonalas végeredmény elég vicces lett, de lélektanilag azért még éppen "megfelelt", hiszen sikerült plusszban zárni vele, bár a nyereség mindössze 0.87 beülőre rúgott. 

Tehát magával a játékkal mindössze 20.4$-t sikerült keresni elméletben, de szerencsére a rakeback kihúzott a bajból, összességében 54 beülő lett az EV eredményem, ami még mindig jó egy 3500 Ft-os órabérre.

Ami a pokeren kívüli történéseket illeti, elég jól alakult a hónap. Eljutottunk síelni Németországba, valamint elkezdtem komolyabban hódolni új hobbimnak, a fotózásnak, ami annyit jelent, hogy beiratkoztam egy tanfolyamra, valamint megvettem a témában fellelhető összes magyar könyvet, és elkezdtem átrágni magam rajtuk.

A hónap utolsó harmadában kiemelt figyelmet fordítottam a játékom fejlesztésére, minden nap elemeztem és kerestem a válaszokat. Ennek köszönhetően sikerült még a hónap végégig 20 beülő EV minuszt ledolgozni, valamint megalapoztam egy jó márciusi eredményt, amelyről majd a későbbiekben beszámolok.

 

2010 Február

 

72.5 óra munka, órabér: -3.1$

2165 db SNG: -1488$

RB, bonuszok: 1262$

Összesen: -226$ (-44800 Ft)

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr861883253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Aragal 2010.05.17. 07:03:45

Szia!
Gratulálok az eddig elért eredményeidhez, érdeklödésel várom a folytatást, ha lesz! És remélem lesz, én is pókerezek már 1 éve kisebb sikereim is voltak, de még nem tudnék megélni belöle.
Aragal.

pokerforaliving · http://pokerforaliving.blog.hu 2010.05.19. 10:04:40

@Aragal: Köszönöm!

Folytatás van, csak még lusta voltam megírni, de majd egyszer ráveszem magam :)
süti beállítások módosítása