MTT győzelem!!!

2008.12.24. 11:57

 Komoly játék nem lett végül, viszont beültem pár micro buyin mtt-re, és sikerült behúzni egy 3.3$-os FL HOSE tornát :)

A nyeremény csak apró, de nem is az a fontos most, egyrészt még sosem nyertem 18 fősnél nagyobb tornát (mivel nem is nagyon játszottam ilyeneket), másrészt a holdemen kívül a többi játéknak szinte csak a szabályait ismerem, ennek ellenére sikerült megszerezni az első helyet:)

Külön öröm, hogy véggig jó, agresszív játékkal építkeztem, buborékban kellően terrorizáltam az ellenfeleket, akkor még a második helyen álltam, a pénzbe már CL-ként értem, a végére már ötször annyi zsetonom volt mint a másodiknak :) A HU okozott némi izgalmat, az ellenfelem 600/1200-as vakoknál 500 zsetonról felkapaszkodott 20ezer fölé, de szerencsére ott elfogyott a szerencséje:)

Nagyon örülök most ennek, egy karácsonyi ajándékot ezzel már meg is kaptam :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr22839776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása