Tegnapelőttig szinte csak MTT-ket játszottam, többször is kerültem tűzközelbe, de valahogy pont akkor fogy el a szerencsém amikor még ki kellene tartania egy rövid ideig, és nem sikerült a bravúr...

A remény felcsillanásai a múlt héten ezek voltak:

 

2.2$ Rebuy 181/13

2.2$ Rebuy 199/9

3.3$ Freezout 479/20

 

Plussz volt még egy 3.3-as rebuy ahol 70/11 lettem, coinflipet buktam CL-ségért...

Összességében minuszos is lett ez a része a dolognak, persze nem vészesen, kb 10$ negatív profitról van csak szó, ezt még kibírom.

 

Ami az egyasztalosakat illeti, nagyon mérges voltam/vagyok magamra. Megint csak a szokásos jelenség, volt egy szép upswing, egyenleg soha nem látott magasságokban tündököl, és én ezt annyira szépnek találom hogy képes vagyok 6 napig nem játszani nehogy veszítsek belőle...

Valahogy ezt a hülyeséget tényleg félre kellene tennem, legjobb lenne ha nem nézegetném annyit a cashiert, max minden nap egyszer lefekvés előtt, de ezt úgysem tudom betartani. Múltkor olvasgattam a 2+2-t, ott volt valaki aki írt egy olyan scriptet azt hiszem a Party Pokerre, ami kitakarta az egyenlegét, így nem tudta nézegetni játék közben... Kreatív a srác, én meg legalább tudom hogy nem vagyok egyedül a problémámmal :)

Szóval ott hagytam abba, hogy tegnap végre valahára rászántam magam és elkezdtem a sok lógás után némi valódi munkát produkálni. Kettőszáz dollár lett belőle 16 torna után, persze annyi nyerő nap után nem pozitív előjellel... Akartam folytatni, de elálmosodtam, és ágyba bújtam, hogy majd holnap visszanyerem. Pozitívum, hogy kb semennyire sem izgatott a dolog, örülök hogy végre ebbe is beletanultam, és már nem nagyon viselnek meg ezek a kisebb ingadozások.

Ma tovább folytatódott a bukás, mígnem sikerült egy ilyen szériát összehozni:

3, 1, (7) , 1, 2, 1, 1

Ebből az első helyek a 36$-oson próbálkozó legénység legyőzésével jöttek létre, az ezüstöt 24-esen szereztem, a dobogó harmadik fokára pedig egy 12-esen állhattam fel, csak hogy egyik buyinből se legyen hiány :)

Ezzel eddig még nem látott magasságba szökött a cashierben látható számhalmaz, ami bennem igen kellemes érzéseket szabadított fel.

Imádom az ilyen napokat!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr93878831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása