Challenge

2009.04.30. 01:07

Hónapbeszámoló majd talán holnap, most magamhoz kihívást intézni jöttem!

Miről is van szó?

A kerettörténet annyi, hogy jó gyerek lévén szeretnék a szüleimnek meglepetést okozni, mégpedig úgy, hogy némi pénzzel kisegítem a lassan végéhez közeledő családi ház építés projectet. (Ezúton szeretném megköszönni egyes vállallalkozóknak hogy tetemes tartozásaikat nem rendezik, kényszerítvén engem ilyen nagy teljesítménytúrára)

A dolog lényege:

Legközelebb május 15-én fogok hazautazni szüleim vidéki rezidenciájára, addig kellene véghezvinni a nagy tervet.

Április 26-án kezdtem neki, így tehát összesen 19 napom van a siker eléréséhez.

Célok:

  • 1500-2000 db 16$ SNG lejátszása
  • 1$ profit/játék

 

Hát kb ennyi. Nem túl bonyolult, remélem megcsinálni sem lesz az. Az 1500 darab a minimum elvárás, reálisan gondolkodva szerintem 1700 darab körül fogok megállni, de majd meglátjuk. 15 asztalon fogok játszani, az egész mutatvány kb 115 órát fog igénybe venni, ami napi átlagban hatot jelent.

A teljes keletkezett profitot felajánlom szüleim részére, sőt ki is egészítem, szeretnék 500.000 Ft-ot átadni bankjegyben, valamint házavató ajándékként meglepni őket egy LCD tévével, melynek ára 130.000 Ft lesz. Tudom-tudom, nem a legjobb befektetés ilyenre költeni, de ennek nagyon örülnének szóval ez lesz.

Ha a kísérlet nem zárul megfelelő sikerrel, a tévé sajnos lemarad és marad csak kápé.

Miért csinálom ezt? Nemes cél, bizonyítás szüleimnek, a poker életemben való létjogosultságáról történő meggyőzés, na meg az a pillanat amikor átadom az ájandékokat, milyen király lesz már látni az örömet az arcukon! :)

Az eddigi profit 783$ szóval jól állok. Ha netán valaki erre jár, szurkoljon, ha nagy fiss akkor meg jöjjön 16$-osokat játszani hogy még többet nyerjek!

Hajrá én!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr241094856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása