Megkésett beszámoló

2009.05.26. 01:00

 Rengeteget dolgoztam az elmúlt hetekben kedves naplóm, ezért kérlek bocsáss meg nekem hogy hanyagoltalak. Lesütött fejjel állok eléd, kérem elnézésedet, de közben már tudom hogy megbocsátasz mert ezennel sikerült eredményesnek lenni, nem is akármennyire!

Nézzük a történéseket.

A 16-osokon olyan ütéseket mértek rám sessionről sessionre hogy egy idő után elkezdtem szédülni tőle, az eleséstől persze messze álltam, de férfiasan be kell valljam, némi megingás megfigyelhető volt rajtam gyengébb pillanataimban.

Egy 50 beülős downswing nem kellene hogy lányos hisztit kiváltson belőlem, de ha hozzávesszük, hogy alig hagytam hátam mögött egy 108-asat akkor már egy fokkal érthetőbbé válik elgyengülésem.

Vasárnap éjjelt írunk, a bukószéria alsó pontjáról búsan integet felém grafikonom vége, én fekszem az ágyamban kimerülten, mégsem jön az a bizonyos megváltó állapot, mikor gondjaim és panaszaim feledésbe merülhetnek pár órára.

Kettőszáz minutum után megunom, felkelek, bekapcsolom a számítógépet. Hajnali 4 óra lehet, odakinnt mintha már derengene valami. Lássuk csak, valami könnyed műfaj kellene, gyorsan meg is állapodok, hajnali prédának ízletesek lehetnek a Full Tilt Poker super turbo sng-t játszó népei.

Tavaly novemberben játszottam néhányszáz ilyet, a játékot már ismerem, 300 zseton kezdésnek, 15/30 vakok, gyors szintemelkedés. Pure ICM. Mivel azon ismereteim az utóbbi időszakban a coaching hatására rengeteget erősödtek joggal gondolom hogy bőven van edge-m a mezőny felett. Ez később igaznak is bizonyult, de ennyire ne szaladjunk előre.

Az első néhány asztal játékosaira rákerestem SC segítségével, majd miután gyorsan megkerestem államat az asztal alatt megállapítottam, hogy itt bizony dollárbankók hullanak alá az égből, nekem meg csak le kell hajolnom és felvenni őket. Szószerint.

Egy átlagos asztal összetétele úgy néz ki, hogy rajtam kívül van még 1 jó reg, 2-4 nullszaldós játékos, a maradék meg hal, szálkamentes, a legfinomabb fajtából. Volt már olyan is, hogy csak -20% Roi alatti játékosokkal küzdöttem a pénzbe érésért. Aki ismeri a játékok összetételét a mai ínséges időkben az tudhatja, hogy ilyet utoljára évekkel ezelőtt lehetett tapasztalni az sng mezőnyben.

Lényeg a lényeg, azóta lejátszottam már 2350 darabot, kerestem vele 206 beülőt, rakebacket is számolva 253-at, magyar pénzben ez 420 ezredes, amit 1500-as átlagtéten több mint jónak értékelek. Az órabérem 6.000 Ft felett alakul eddig, ha rendes 160 óra/20 napos munkám lenne ez közel egymillió forintos jövedelemnek felel meg.

Pár napja kezdtem el kevés asztalon próbálgatni a 15$-os tétet, észrevételeim szerint a különbség nem nagy (ha van egyáltalán) a 7.5-ös szinthez viszonyítva. Remélem, hogy sikerül itt is megmaradni, és az órabéremet a jelenlegi fantasztikusról még magasabbra emelni. Itt már nem fogok 16 asztalon játszani, úgy döntöttem hogy a kevesebb asztal, ámde magasabb ROI utat választom, így nem olyan nagy a kapkodás, több időm van a nehezebb döntések meghozatalára, és sokkal kényelmesebb is az egész. A későbbiekben persze ezen változtathatok.

Középtávú cél (2-4 hónap) a 30$-os limit elérése, és ott magasabb órabér elérése.

Szeretném azt hinni, hogy 2350 játék már elég hosszútáv ahhoz, hogy biztos lehessek a dolgomban, de most sem bízom el magam, 5ezer környékén azért talán már megnyugszom egy kicsit. Azt nem említettem, hogy az EV grafikon majdnem együtt fut a valós nyereményemmel, szóval a jelek erősen biztatóak.

Havonta 100-125 órát szeretnék lejátszani (ennyit sikerült az elmúlt hónapokban), ami legalább 600.000 Ft-os jövedelmet jelentene, ennyi már bőségesen elég a célok, vágyak, álmok akár rövid távon történő megvalósításához is. Talán majd lesz egy külön post szentelve ezeknek is.

Ami az ajándékozós projectet illeti, a rossz széria miatt nem jött össze az elegendő pénz, de mivel nem szerettem volna, hogy a tervem kútba essen kicst más módon valósítottam meg. A TV-t megvásároltam, a pénzt nem adtam oda, ellenben lemondtam a jövőbeni támogatásukról, szóval önellátó lettem. Remélem ezt sikerül is majd megtartani huzamosabb ideig.

Ma éjjelre még tervezek némi játékot, sok sikert magamnak, legközelebb igyekszem hamarabb jelentkezni :)

Zene: Beatles - While my guitar gently weeps

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr691143912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása