MTT sikerek!

2009.01.07. 20:03

Szombaton és vasárnap szinte csak MTT-ken indultam, ezúttal szép eredményekkel zárult a próbálkozás :)

Számszerűsítve:

 

5+1 Freezout 1618/5                  267$

5+1 Freezout 1954/55                 32$

3+0.3 Rebuy 119/5                     90$

3+0.3 PL Omaha Freezout 152/3    59$

 

Összesen 17 versenyen indultam el, 367$ lett a profit ami 442% ROI-nak felel meg :)

Az FT-ken sajnos nem volt szerencsém, ha valamelyiken kapok egy kis hátszelet sokkal jobb eredmény is összejöhettek volna. A rebuyos tornán páldául A10-el kaptam ki egy K10 ellen, ha nyerem akkor már biztos lett volna a 3. helyezésem és jó eséllyel mentem volna az elsőért is, na de majd legközelebb.

A nagyon kis nevezési díjak miatt sikerült a legoptimálisabb játékomat hoznom, bátran kockáztattam egy nagyobb stack reményében buborék környékén is, ha elég deep voltam pedig kellően kihasználtam a nagy stack nyújtotta előnyőket.

Most már biztosan tudom, hogy benne van a játékomban egy jó szereplés elérése kis tétes MTT-ken, az sngkben szerzett tapasztalatomat nagyon jól fel tudom használni, különösen a magasabb vakoknál folyó játékban.

A jövőben mindenképen szeretnék több figyelmet fordítani erre, hamarosan lesz Cardrunners előfizetésem, végig fogok nézni egy MTT játékot oktató videosorozatot, illetve tervezem, hogy havi szinten 20-30 tornán elindulok. Hosszútávon nyilván a normál tétemen sng-vel sokkal nagyobb profitot érhetek el, a sikeréléményért, illetve a változatosság kedvéért viszont azt gondolom megéri néha ilyen játékokban is részt venni.

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr97864168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása