Pihenés és egy jó start

2009.02.02. 07:55

A január után járó megérdemelt pihenésemet  végül a Széchenyi Fürdőben töltöttem. Jó volt pár órára kikapcsolni, bágyadtan feküdni a meleg vízben, zuhanyozni a szauna után, úszni pár hosszt miközben hópelyhek hullottak és váltak semmivé a medence gőzébe érve.

A fürdő épülete nagyon szép, a belső részekkel néhol viszont lehetne mit csinálni. A legnagyobb medencében nem éreztem annyira jól magam, mert végig állni kellett, a lépcsők tele voltak már, kialakíthattak volna kicsit több ülő alkalmatosságot.

Legközelebb már mindenképpen az Aquaworld-be látogatunk, nagyon várom, remélem tényleg annyira jó mint amit a honlapja és a feltett képek sugallnak.

 

Tegnap délután sajnos annyira elálmosodtam, hogy muszály volt lepihennem másfél órára, amikor felkeltem nagyon mérges voltam magamra mert tudtam hogy hajnalig sem tudok elaludni, nos már lassan 8 óra van és még mindig nem vagyok álmos. Remélem 1-2 órán belül elalszom, max 5 órát akarok hogy estére könnyebben kimerüljek és éjfél tájban ágyba bújhassak.

A játék jól ment, 15 db ment le 155$ lett a profit plussz 10 dolcsi rakeback, ami már önmagában 2350 Ft jelenleg, hihetetlen mekkora mélyrepülésben van a forint. Visszatérve a játékra, az EV kalkulátor szerint ma 42$-t vett el tőlem a forgandó szerencse, az adjusted winning ezzel 198$ lett, ami nagyon-nagyon szép. A játékommal továbbra is elégedett vagyok, remélem tudom is tartani a jelenlegi színvonalat majd a továbbiakban.

Kíváncsi voltam az EV eredményekre az összes 12$+ játékra vonatkozóan, az eredmény szerint 132$-al futok várható érték alatt. Ez nem olyan sok, 2 sng és vissza is jön :)

Berakom a grafikont is (zöld-szerencse, kék-valós, piros-adjusted):

 

 

Hát nem gyönyörű? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr85917529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása