Mennyire vagyok jó?

2009.11.18. 05:01

A stabil nyerő játékosok között magamat erős közepesnek gondolom összességében. A játékomat, ha osztályozni kellene a legjobbakhoz viszonyítva 60-65%-osnak érzem. Ezzel nem vagyok elégedett, igyekszem folyamatosan fejlődni, kiküszöbölni a hibáimat, és jobb játékossá válni. Azt hiszem ez részben sikerül is, kéthónapos periódusokat figyelembe véve mindig javult a játékom az előző szakaszhoz képest.

Amiben kiemelkedek még a jók közül is, az a stresszelhárító képesség, szívósság, kitartás, monotonitásbírás és kötelességtudat, valamint a játék szélsőségeinek megértése és elfogadása.

Nem viselnek meg a hatalmas swingek, érzelemmentes maradok olyan helyzetekben amikor mások már egeret törnek, a céljaimért folyamatosan harcolok, ha valamit kitervelek azt minden erőmmel igyekszem véghezvinni. Amikor nem ment a játék kitartóan tanultam, fejlesztettem magam, soha nem adtam fel, pedig sok olyan pont volt az elmúlt években amikor más könnyedén feladta volna. Mentálisan folyamatosan úgy hangolom magam, hogy a játék iránti érdeklődésemet ne veszítsem el, és ne égjek ki. Teljes mértékben megértem mekkora dolog is ez az életemben, hogy mennyire szerencsés vagyok, hogy erre a szakmára találtam.

Folyamatosan bennem van a feladatok elvégzésének fontossága, indokolatlanul nem lazsálok, nem lopom a napot. Ha lekötetlen időm van rögtön munkára fogom magam.

Megértettem, hogy a lehetetlen nem létezik. Ha képességeinkhez mérten reális célokat tűzünk ki, kellő akaraterővel el is fogjuk érni azokat.

Megtanultam, hogy az esélytelen szituáció nem létezik. Lehet bukni sokezer játékon át, lehet egymás után huszonegyszer veszíteni ászokkal, és elfogadtam, hogy a legrosszabb széria is mindig rekordot fog dönteni, hiszen ez a dolgok rendje. 

 

Miután agyondícsértem magam nézzük a számokat. Kigyűjtöttem a különböző szinteken elért eredményeimet. Az EV értékeket vettem alapul, hiszen az mindig pontosabb képet ad helyzetünkről mint a valós eredményünk.

 

3.8$118 Db13.5%
7.5$2103 Db5.9%
15$3150 Db7.6%
30$7295 Db3.9%
45$4254 Db2.3%
75$1384 Db1.9%

 

A játékosok minőségét tekintve a Super Turbokat két nagy csoportra osztom, az elsőbe a 15$ és kisebb tétek kerülnek, a másikba a 30-75$ közöttiek. Ez a két szint érezhetően elkülönül egymástól, nézzük a felosztás szerint elért átlagos hozamokat:

 

3.8-15$5379 Db7.08%
30-75$12933 Db3.16%

 

Az első csoportnál az átlagos tét 11.81$, míg a másodiknál 39.75$. A tét 3.36-szorosára nőtt, tehát legalább 2.1% ROI-t kell elérnem a magasabb téteken ahhoz, hogy megérje a feljebb lépést. Ennek én a másfélszeresét teljesítem, és ezen túl még egyéb előnyök is vannak, mivel az összes juttatás mértéke arányaiban magasabb lesz a nagyobb termelés miatt.

Jelenleg már csak a 45-75$-os téten játszom,  itt kombináltan 2.18%-ot értem eddig el. Óránként 25 játék megy le, amivel 1500$-t fektetek be, ha a rakebacket is beleszámoljuk (ami 2.4%), akkor 4.58%-ot kapunk, az órabérem tehát 68.7$. Persze ez még nem végleges, a lejátszott kb. 5400 játék még nem hosszútáv, könnyedén lehet, hogy a valós eredményem akár 1 százalékkal is eltér a jelenlegitől.

Az eddig elértekkel összességében elégedett vagyok, persze remélem, hogy azért még sikerül fejlődni egy keveset :)

 

Ma egyébként sikerült újabb rekordot felállítanom,mégpedig a "legtöbb beülő egy nap alatt" cím került a mai dátumhoz, 42 beülővel. Pénzben kifejezve azért nincs rekord, mert a teljes nyeremény a kisebb, 45-ös téten született, míg a 75$-osok ma nullszaldósak voltak.

Mára ennyi, a nem túl távoli jövőben akarom majd egy postot a gyengéimről is, csak hogy teljes legyen a kép :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr941533500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása