Boldog post

2009.01.29. 02:58

Pár órával ezelőtt a sírós bejegyzésben tornagyőzelemről álmodoztam. Nem kellett sokat  várnom rá :) Sikerült végül megnyernem egy 2.25$ Rebuy tornát!!! Igaz nem több száz fős mert csak 190 induló volt, de azért ennek is nagyon örülök :)

Eleinte elég szerencsétlenül mentek a dolgok, ITM előtt kaptam az előző postban már említett pofonokat, amikor kidurrant a buborék az átlag 70%-án álltam. Majd kaptam egy AA-t amivel sikerült duplázni, a final table-ig néhány jól időzített resteal-el és 3bettel szinten tartottam magam. Átlag környékén álltam 9 embernél, onnan már csak felfelé robogtam nagy sebesen :)

Nagyon elégedett vagyok az FT-n nyújtott játékommal, nagyon agresszív voltam, mivel a pénz nem érdekelt csak a győzelem, bátran léptem meg a helyesnek gondolt move-okat. Az utolsó kettő ellenállót szó szerint letaroltam, szegények nagyon nem az optimális játékot tolták, a statjaik szerint mindegyik micro tétes vesztő játékos volt, és mindenáron túl akarták élni a másikat, így kényelmesen terrorizálhattam őket. A HU-t kb 7-1 arányú vezetéssel kezdtem, egyszer még tudott duplázni, aztán mindketten Q párt floppoltunk, csak én magasabb kickerrel, így sikerült behúzni a versenyt :) 

Nagyon jó érzés volt, végre sikerült elérni a célomat, és mellesleg anyagilag is kellemesen érintett, 312$ elvégre nem rossz pénz.

Lelkem teljesen megnyugodott, így most már újra tudok sng-ket játszani. Neki is láttam, 9 darab ment le, és még 230$-t hozott a már amúgy is rekord napra.

Ráadásul, majdnem elfelejtettem a Starson is sikerült egy 5. hely egy 4$-os 180ason, plussz ITM kerültem egy 5.5 freezouton, így ott is sikerült 40$-t keresni.

A mai nap végeredménye tokkal vonóval: 656$

A havi profit pedig: 1501$ , ami nem kevesebb, mint 328.000 Ft !

Ez eddig nagyon szép, remélem a maradék 3 napban még sikerül egy keveset hozzátenni.

Holnap sok sng-t tervezek, pénteken rövid játéknap lesz mert valószínüleg meglátogatjuk az Aquaworld-öt, szombaton meg kirándulás van kilátásban.

Ebben a hónapban az MTT-k kihúztak a bajból, sikerült behozni az elmaradt SNG mennyiségből remélt profitot, de a jövő hónapban már tényleg szeretném ha meglenne a legalább 650 db egyasztalos.

Remek nap volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr83909576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása