Helyzetjelentés

2009.02.04. 02:42

Miszerint eddig jól alakulnak a dolgok!

Másodikán elszenvedtem egy szép d.swinnget, amit a nap végére 2$ híján teljes egészében sikerült visszahozni, sőt a rakeback miatt még plusszos is lett a nap, így viszonylag elégedetten térhettem nyugovóra.

A mai nap elején erősen dekoncentrált voltam, elfelejtettem beállítani az ébresztőórát, két órával tovább aludtam a kelleténél, és ilyenkor mindig ez van. Nyolc óra felé kezdtem magamhoz térni, és elkezdhettem ledolgozni az addig keletkezett kb 125$ minuszt. Nagy nezezen, de végül sikerült! A napot végül 40.000 Ft feletti plusszal zártam, amivel az elmúlt 3 napot is rendbetettem, jelenleg 13.1% a februári ROI.

Képpel kifejezve:

 

86 játék 3 nap alatt, ez nem rossz, bárcsak tartanám ezt az iramot a maradék 25 napban is, ígérem dolgozni fogok rajta!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr14921633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása