Összefoglaló - Március

2009.04.07. 06:39

Régen nem írtam, igyekszem pótolni az elmaradásokat, mivel rengeteg dolog történt az elmúlt hónapban.

A március felerészt egy downswing, majd egy breakeven széria volt. Először elbuktam 1200$-t, amiből csak egy kis hányadot sikerült a hónap végére visszanyerni.

Volt minden. Balszerencse, rossz játék, kicsit a kedvem is elment. De mivel ez mégiscsak poker for a living hát tenni kellett valamit. A 2+2 forumnak felkutattam a "coaching advice" részlegét, és ráakadtam egy elég jó játékosra aki 25$-os óránkénti bérért csepegtet némi tudást a fejembe. Eddig több mint 10 órát dolgoztunk együtt, elköltöttem rá kb 300$-t, de komolyan mondom ennyire jó befektetést ritkán csinál az ember fia!

Minden várakozásomat felülmúlta a dolog, rengeteg mindent csináltunk, nézte és kommentálta élőben a játékomat, ugyanez fordítva, elhalmozott tanácsokkal, rengeteg új dolgot tanított, számtalan hand history-t elemeztünk ki részletekbe menően sng wizarddal stb stb. Ennek köszönhetően talán véglegesen stabil nyerő játékossá fogok válni, tényleg rengeteg új dolgot tanultam, az edzőm szerint is biztosan nyerő a játékom.

Történtek fontos változások egyéb téren is, mégpedig az, hogy otthagytam eddigi otthonomat, a Full Tilt Pokert. Hogy miért? Kalkuláltam, kombináltam, és arra jutottam, hogy hosszútávon a Poker Stars jobb lesz nekem. Egyrészt ott vannak a 15+1-es sng-k, ahol a rake a legalacsonyabb minden más terem minden más rake %-ánál, másrészt tényleg jobb a szoftver, harmadrészt megy nagyon tettszik az egész, szimpatikus a brand.

Harmadik nagyon fontos változás a szimultán játékomban történt előrelépés. Ennek krónikája a következő: egyik este, miközben magányosan kattogtattam a három gomb valamelyikére, látomásom volt. Azt láttam, hogy sokkal több asztalon játszom, és hogy sokkal többet nyerek! A vízió természetesen megoldási kulcsot is adott nekem, mégpedig az asztalok egymásra rakását. Ugyhogy azóta boldogan játszom 12-15 asztalon úgy, hogy egyszerre csak egy látszik, és sorban jön elő az ahol move-ot kíván tőlem a a nemesebbnél nemesebb célokért való küzdelem.

Ilyen nemes célok egyike egyébként, hogy végre megjavíttassam a köhögő, enyhén lázas ám hamarosan rosszabbodó állapotú autómat, majd jól elutazzak vele valahová oldalamon a meglehetősen szép és okos nőmmel. Imádom. A kocsit meg a nőt is, de a nőt jobban!

Tehát jelenleg szűk időkeresztmetszeten játszom jó sok szixtínt, ebben a hónapban például szerényen kijelenthetem, hogy már 500 játék felett vagyok. Egyébként 1500-2000 a cél, egyrészt a magasabb VIP szint elérése miatt, másrészt hogy mihamarabb legyűrjem vadonat stratégiámmal a közepes méretű mintának tekinthető 3-4000 játékot, bizonyosságot nyerve nyerőképességemről, lelkem megnyugtatásaképp.

Kezdek fáradt lenni, meg több érdemi történés amúgysem jut eszembe, ugyhogy gyorsan idebigyesztem a márciusi összegzőt, majd megyek és magamra húzom a takarót.

1.1$ SNG 1 Db -1.1$ (ezt a barátnőm játszottam, de a kieséses handnél az én       javaslatomra tolta be ugyhogy ez a veszteség is az én hibám :) )

6.5$ SNG 1 Db -6.5$

10.4$ SNG 2 Db -20.8$

12$ SNG 2 Db -24$

16$ SNG 846 Db -319$

24$ SNG 139 Db -247$

27$ SNG 58 Db -13.5$

36$ SNG 70 Db -84.6$

38$ SNG 13 db -116$

Rakeback: +291$

 

Összesen: -557$ 166.3 óra alatt. Szép.

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr111051012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása