Sikerült elérni eddigi rekord napi eredményemet, 316$-t nyertem, ehhez jön még némi "apró" rakeback formájában, ami 336$-ra hízlalja a mai munka gyümölcsét.

Másfél hónap alatt sikerült több mint 2000$-al növelnem a bankrollomat. Ennyire gyors növekedésre nem számítottam a rengeteg kudarc után, remélem még nem korai leírni, de úgy érzem megérte a kitartás és szívósság, amit a 2008-as év megkövetelt tőlem. Nem akarok elhamarkodott kijelentéseket tenni, de nagyon remélem hogy most már tényleg minden visszatér a normál kerékvágásba.

Mivel nem vagyok valami jó író, nem tudom eléggé érzékeltetni mennyire jó érzés is maga a siker. A tudat, hogy valamiben eredményes vagyok, hogy valamit jól csinálok, fejlődök, tanulok, egyengetem a saját karrierremet, futtatom a saját kis vállalkozásomat. Pénzt fektetek be, eredményesen!

A pénzt magát egyelőre nem nagyon tudom értékelni, ami talán pozitívum, jelenleg szinte kizárólag csak az eredményesség érdekel. Ha majd veszek ki és költök belőle biztosan nagyon jó érzés lesz, de az még egy kicsit odébb van, sokkal fontosabb hogy sikeresen lépjek még ezután is szintet, szinteket, majd ha elértem a kívánt célt lehet kicsit élvezni is az anyagi előnyeit a dolognak.

A fentieket annak fényében kell nézni, hogy a játék újrakezdése, újraértelmezése előtt ennél nagyságrendekkel nagyobb pénzek forogtak a kezemben, és talán még olyan időszak is volt amikor 336$ bevételt kimondottan csalódásnak könyveltem el.

Most már új idők járnak, 2 évig jól éreztem magam, a pénznek nem volt súlya, nem elszórtam mert igazából tudatosan költöttem el, és nagyon jól éreztem magam belőle amit sosem fogok megbánni. Azt hiszem az semmiképpen sem nevezhető átlagosnak, hogy ilyen fiatalon ( 20 évesen kezdtem) ennyi pénzt keressen meg valaki, ami teljes szabadsággal és magánéleti összhanggal párosul.

Amire vágytam mind megkaptam, vehettem egy autót, beutazhattam Európát, megvásárolhattam a legjobb műszaki cuccokat amikre csak vágytam, vettem berendezési tárgyakat a lakásunkba és nem kellett törődnöm a pénzzel, mivel akkoriban 130$ környékén volt az órabérem nagyobb iramban kerestem a pénzt mint ahogy el tudtam volna költeni.

Aztán következtek a megpróbáltatások, hatalmas bukó és breakeven széria, veszteségek, nagy bevételek elmaradása stb. A rossz széria 4500 sng-n keresztül tartott. Mivel már a kezdetektől ésszel bántam a pénzzel szerencsére nagy bankrollt tartottam, volt olyan szabályom is miszerint egy bizonyos összeg alá semmilyen körülmény között nem csökkenthetem a tartalékokat. Ez megakadályozta egyrészt azt, hogy csődbe menjek, másrészt azt hogy nélkülöznöm kelljen a rossz időszak alatt. Persze vissza kellett vennem a tempóból, de alapvetően ugyanúgy megvolt mindenem, és nem kellett semmiről sem lemondanom.

 

Nyáron pihenőt tartottam, kellett is a feltöltődés, elfelejteni a sikertelen időszakot, valamint rákészülni az újabb komoly játékra.

Szeptemberben kevés játékkal (20 óra) hangolódtam rá a már komoly októberi munkára, nullszaldós hónapot zárva.

Az október türhetően tellett, elvárások alatti, de plusszt sikerült elérni, EV alatt futottam, de örültem annak, hogy egyáltalán képes vagyok nyerni. AZtán következett a hónap utolsó 3 napja, amikor sikerült iszonyatos balszerencsés események láncolatának következményeképpen lennulázni amit addig elértem, a hónapot végül 0.9$ profittal zártam. A rakeback azért hozott valamennyit (110$) de nyilván az nem tett túl boldoggá, főleg az órabérem kiszámolása után, - 100 óra játékom 200 Ft-os óránkénti bevételt termelt - nem repestem a boldogságtól, bár a helyzet kétségtelenül jobb volt mintha negatívban zártam volna a hónapot.

Novemberber közepén végre fordult a kocka, onnantól végre minden elképzeléseim szerint zajlik, 1000 játék alatt egy nagyobb downswing volt, 35 beülő, ami nem annyira vészes, főleg ha az ember már átélt néhány 100-nál is nagyobbat :)

És elérkeztünk oda, ahonnan már e blog is íródik, szépen sikerült a december, a január pedig már most minden várakozásomat felülmúlta, persze még sok minden történhet a végéig.

Egy sikertörténetem már volt, remélem jelenleg zajlik a következőnek a kezdete :) Félve írok ilyeneket, de tényleg nagyon bízom abban, hogy munkámnak, törekvéseimnek, kitartásomnak beérik a gyümölcse, és igazán jó lehetek abban amit csinálok.

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr41864780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása