Hónapzárás - Január

2009.01.31. 04:05

Ez a hónap is végetért, és elmondhatom, hogy nagyon elégedetten dőlhetek hátra :)

A kitervelt mennyiséget nem sikerült lejátszani, talán összejött volna ha nincs a vizsgaidőszak, a felkészülések elvettek néhány napot a munka elől, de legalább azirányú kötelezettségeimet letudtam júniusig. Hurrá!

Visszaidézem az elmúlt négy hetet néhány mondatban:

Az újév első napjain sikerült néhány szép helyezést elérni különböző MTT-ken, nagyon megtetszett a dolog és elhatároztam, hogy tornát kell nyernem a közeljövőben. A nyereményeknek köszönhetően elértem a 2400$-os bankrollt ami már elegendő a 24$-os szintre, így ünnepélyesen fő játékommá léptettem elő az ötezres versenyeket :) Rögtön egy szép upswing következett, aminek nagyon örültem, önbizalmat adott az új limit legyőzéséhez.

A hónap közepére már 760$ körül plusszt hoztam össze, aztán jött egy rossz széria, 20$ híján a teljes havi sng profitot nulláztam, ami egy 30 beülős downswinget jelentett. Ezt követően sikerült behúzni egy 2$-os rebuy tornát ami 312$-t fizetett, ezzel kezdetét vette az újabb felemelkedés. A hónapot végül a mai játéknappal a csúcson hagyhatom abba, visszanyertem mindent és egyenlegem új, eddig ismeretlen magasságban foglalt helyet magának.

Íme a fentebb leírtak vizuálisan (a grafi csak az sng-ket mutatja) :

 

Rakebackkel együtt ez bizony csinos 1000$ feletti profitot jelent, ráadásul csak 386 játékról van szó. Nagyon elégedett vagyok ezzel, valószínüleg már a felének is örülnék de azért így még jobb :)

 

Részletes kimutatás következik:

 

 

12$ SNG,     94db  -9$

4$ SNG,   260db  +774$

36$ SNG,   32 db   +66$

MTT,        88db   +560$

Bonusz:              +100$

Rakeback:           +174$

Visszatérítés.       +60$*

Kaszino Bonusz:   +200$

Egyéb:               +80$

Összesen:         +2005$ (468.167 Ft)

 

 

*Összejátszás miatt lekapcsoltak pár csalót akikkel együtt játszottam, és kártalanítottak. Bravo Full tilt!

 

Teljes siker! Nagyon jó érzés! A napokban kezdtem talán először poker karrierem során érezni hogy jó játékos vagyok. Amikor valósággal uralom az asztalokat, amikor kikövetkeztetem mi van az ellenfélnél, amikor hozok egy nehéz döntés és kiderül hogy helyesen gondoltam, amkor érzem hogy azért nyerek mert a játékom alapján nyernem kell! Remek dolgok ezek :) Nem akarom elkiabálni, de most nagyon elégedett vagyok a játékommal, és az önbizalmamnak is nagyon jót tett ez a hónap.

A február ha fele ilyen jó lesz már nem lehet okom panaszra. Holnap szabadnap, vasárnap pedig megkezdem a hétvégi halak fosztogatását az asztaloknál.

Hajrá február!

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr26913671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása