Mozi

2009.02.25. 14:54

 Gondoltam egy bejegyzésben megemlékezem a közelmúltban látottakról, ha majd Clint Eastwood korabeli énem olvasgatja a blogot ne csak az unalmas vesztettem/nyertem postok mardossák/simogasság az emlékezetemet.

 Ha már Clint Eastwood, nagyon nem ismerem a munkásságát, csak néhány filmet láttam tőle, azok viszont elég jók voltak, ugyhogy a következő hetekben mindenképpen pótlás lesz, és mindennek aprópója a tegnap látott Gran Torino című remek alkotás. Az élményt nagyban rontotta hogy 3 részletben néztük végig, mindg nagyon álmosan álltunk neki csak hogy kitöltsük az elalvás előtti perceket, de tegnap végül egyben sikerült lehúzni a második felét. Nagyon tetszett, hogy rengeteg témát felölelt, öregség, előítéletek, apa-fiú viszony, nemzetiségek, barátság, áldozat és még sokminden. Elég lassú folyású volt de nekem végig fenntartotta  a figyelmemet, összességében 8.5/10. Ja és érthetetlen hogy nem kapott egyetlen Oscar jelölést sem, nem mintha nagyra tartanám a díjat.

 

 

A The Reader-re nem tudok túl sokat mondani, korrektül meg volt csinálva, a hiba ott volt, hogy az alapanyag nem volt túl alkalmas a filmre vitelre. Eléggé üres sztori, gondolatokat nem nagyon ébresztett, következtetést sem tudtam levonni belőle viszont legalább nem volt unalmas. A készítőket igazából ezért éri dícséret részemről, csak légyszi legközelebb valami tartalmasabb, értelmesebb forgatókönyvet vigyetek vászonra! :) 7/10.

 

 

Kellemes meglepetésként ért viszont a The Wrestler. Ezt az egész pankráció dolgot nem nagyon értem, mármint azt, hogy mit szeretnek ebben az amerikaiak, hiszen minden előre meg van beszélve, az egész csak túljátszott színészet. Na mindegy, ezt félretéve nagyon jó filmet sikerült összehozni, a főszereplő karaktere nagyon jól meg volt csinálva és az alakítás is tökéletes volt, számomra abszolut hitelesnek és őszintének tűnt Mickey Rourke játéka. A vége kicsit furcsának tánt akkor amikor néztem, aztán később rájöttem, hogy ennél jobb befejezést nem is nagyon lehetett volna kitalálni. Ez bizony egy 9/10-es alkotás volt, még sok ilyet!

 

 

 

A Body Of Lies-ban nem volt semmi extra, hétköznap esti szórakozásnak kiváló volt. Dicapriotól rossz filmet még nem nagyon láttam, színészként is bírom (kivéve persze a Titanicos giccsfilmet), ugyhogy a jövőben még lesz tőle pár néznivaló. A film nálam 7/10 volt, soha rosszabbat.

 

Ennyit most a művészetekről, a napirendem végre úgy néz ki mint egy normális embernek, rendszerint 10 körül ágyban vagyok, ennek köszönhetően sorban faljuk a filmeket, remélem a jövőben rendszeresen tudok ilyen mozis postokat beszúrni a sok munkatéma közé.

 

Ami a játékot illeti, elindult a mai második session, a délutáni jól sikerült, remélem szép befejezése lesz a napnak, kis szerencsével a havi mérleg is plusszba fordulhat.

A bejegyzés trackback címe:

https://pokerforaliving.blog.hu/api/trackback/id/tr15965324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása